پنل پیام کوتاه می تواند یکی از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای آژانس های مسافرتی، دفاتر زیارتی و سیاحتی باشد که می توانند با ارسال پیامک به مشتریان خود آنها را در جریان تورهای مسافرتی خود قرار دهند. همچنین با ارسال پیام های تبریک و یادآوری روزهای خاص تعالم بیشتری را با مشتریان خود برقرار کنند. برخی از کاربردهای سامانه پیام کوتاه به شرح ذیل می باشد.

 

کاربردهای نوین سامانه برای آژانس های مسافرتی، دفاتر زیارتی و سیاحتی: 1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید. 2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید. 3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
( 10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.) 4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید. 5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
(بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابی هتل) 6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
(مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید.) 7- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
(تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی) 8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
(فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک)